Інформація про роботу із зверненнями громадян
Стан роботи щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Регіонального відділення протягом 2021 року.
Протягом 2021 року до Регіонального відділення надійшло 5 звернень. Основна частина питань порушується під час особистих прийомів керівництвом Регіонального відділення яких у звітному періоді проведено 66.
Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.
При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За 3 кв.2020 року до Регіонального відділення надійшло 1 письмове колективне звернення громадян, та 19 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом Регіонального відділення.
Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.
При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами
За 2 кв.2020 року до Регіонального відділення надійшло 2 письмових звернення громадян, та 10 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом Регіонального відділення.
Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.
При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами
За 1 кв.2020 року до Регіонального відділення не надходили звернення громадян .
За 2019 рік до Регіонального відділення надійшло 2 письмових звернення громадян, та 59 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом Регіонального відділення.
Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.
При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами
За І квартал 2019 року до регіонального відділення не надходило письмових звернень громадян, але 19 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.
Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.
При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами
За 2018 рік до регіонального відділення не надходило письмових звернень громадян, але 195 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом регіонального відділення.
Усі заявники в обов`язковому порядку отримали вичерпні відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства. При організації спілкування з громадянами, керівництво регіонального відділення завжди дотримується принципу відкритості та доступності влади людям. В регіональному відділенні застосовуються різноманітні форми спілкування, проте основною все ж таки залишається традиційна форма – особистий прийом громадян посадовими особами.