A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу до проекту наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту»

від 3 вересня 2013 р.

Аналіз регуляторного впливу
до проекту наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту»

1. Опис проблем, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

У зв’язку з прийняттям у 2012 році Законів України «Про Державну програму приватизації» та «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки» та з метою приведення нормативно-правового акту у відповідність до законодавства розроблено проект спільного наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту».

Вищезазначений наказ Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України визнає таким, що втратив чинність, наказ Фонду державного майна України та Ліцензійної палати при Міністерстві економіки України від 19 лютого 1997 року № 190/ЛП-7 «Про затвердження Інструкції щодо умов і правил здійснення посередницької діяльності з приватизаційними паперами та контролю за їх дотриманням», зареєстрований в Міністерстві юстиції України  25 березня 1997 року за  № 91/1895.

2. Визначення цілей державного регулювання

Ціллю  регуляторного  акту  є   приведення  у  відповідність  до  чинного законодавства  наказу  Фонду  державного  майна  України   та Ліцензійної палати при Міністерстві економіки України від 19 лютого 1997 року № 190/ЛП-7 «Про затвердження Інструкції щодо умов і правил здійснення посередницької діяльності з приватизаційними паперами та контролю за їх дотриманням», зареєстрований   в    Міністерстві   юстиції України 25 березня 1997  року за   № 91/1895.

3. Визначення  та  оцінка  альтернативних  способів  досягнення зазначених цілей

Першою альтернативою може бути залишення без змін чинного нормативно-правового акта. Проте зазначений спосіб є неприйнятним, оскільки це буде суперечити чинному законодавству.

Оптимальною   є   друга  альтернатива – врегулювання     порушених проблемних питань шляхом прийняття відповідного  проекту наказу Фонду державного майна України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акту».

4. Нормативно - законодавча база

У даній сфері суспільних відносин діють Господарський кодекс України, Цивільний кодекс України, Закони України «Про приватизацію державного майна», «Про Державну програму приватизації», Указ Президента України «Про Ліцінзійну палату України»,тощо.

5. Опис механізмів та заходів для вирішення проблеми

Предметом регулювання проекту  наказу є процедура, яка забезпечує визнання нормативно-правового акта таким, що втратив чинність, та приведення у відповідність до чинного законодавства.

6Обґрунтування можливостей досягнення поставлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Акт забезпечує приведення у відповідність до чинного законодавства наказу  Фонду  державного  майна  України   та Ліцензійної палати при Міністерстві економіки України від 19 лютого 1997 року № 190/ЛП-7 «Про затвердження Інструкції щодо умов і правил здійснення посередницької діяльності з приватизаційними паперами та контролю за їх дотриманням» та сприяє вдосконалення правового регулювання у сфері приватизації.

7. Очікувані результати прийняття акта

Об'єкт впливу

Вигоди

Витрати

Держава

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

Витрати державного та місцевого бюджетів відсутні

Суб'єкти господарювання

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у суб'єктів господарювання відсутні

Громадяни

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у громадян відсутні

Негативні результати прийняття регуляторного акта відсутні.

8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Строк  дії регуляторного акту необмежений у часі.

9. Показники результативності регуляторного акта

Прогнозні значення якісних та кількісних показників результативності регуляторного акта не розроблялись у зв’язку з тим що він скасовує дію  наказу  Фонду  державного  майна  України   та Ліцензійної палати при Міністерстві економіки України від 19 лютого 1997 року № 190/ЛП-7 «Про затвердження Інструкції щодо умов і правил здійснення посередницької діяльності з приватизаційними паперами та контролю за їх дотриманням».

Підготовлений проект наказу «Про визнання таким, що втратив чинність, нормативно-правового акта» не справлятиме негативного впливу на ринкове середовище, не порушуватиме законних прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави.

10. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Стосовно  регуляторного акта не буде здійснюватись базове, повторне та періодичне  відстеження  у строки, встановлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» у  зв’язку з тим, що   він  скасовує дію  наказу  Фонду  державного  майна  України   та Ліцензійної палати при Міністерстві економіки України від 19 лютого 1997 року № 190/ЛП-7 «Про затвердження Інструкції щодо умов і правил здійснення посередницької діяльності з приватизаційними паперами та контролю за їх дотриманням».

Голова Фонду                                                            О. Рябченко

____”____________2013 р.