A A A K K K

Аналiз регуляторного впливу проекту наказу «Про внесення змін до Наказу Фонду державного майна України від 27.07.2000 №1559

від 25 квітня 2012 р.

 

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу проекту наказу «Про внесення змін до Наказу Фонду державного майна України від 27.07.2000 №1559»

  Цей аналіз регуляторного впливу (далі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308. Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до Наказу Фонду державного майна України від 27.07.2000 №1559».

   1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

   У зв'язку з набранням чинності Законами України «Про Державну програму приватизації» від 13.01.2012 № 4335-VI та  «Про внесення змін до деяких Законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки» від 13.01.2012 № 4336-VI виникла необхідність у внесення змін до Наказу Фонду державного майна України від 27.07.2012 № 1559, щодо  формування Переліку економічної інформації, яка характеризує фінансово-майновий стан підприємств, що підлягають приватизації, з метою визначення способу їх продажу на підставі аналізу попиту потенційних покупців.

   Чинним Переліком, затвердженим наказом Фонду державного майна України від 27.07.2000 № 1559, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.08.2000 за № 498/4719,  надається економічна інформація, яка характеризує фінансово-майновий стан підприємств, що підлягають приватизації, з метою визначення способу їх продажу на підставі аналізу попиту потенційних покупців. В зв’язку зі зміною форми № 1-Б   "Звіт про фінансові результати", затвердженою наказом Держкомстату від 20 липня 2009 року N 271 і зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 4 серпня 2009 р. за N 731/16747, та необхідністю зміни форми подання іншої економічної інформації,   з метою врегулювання та відповідно до пунктів 8 та 11 Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки, затвердженої Законом України "Про Державну програму приватизації" від 13 січня 2012 року N 4335-VI запропоновано  внести зміни до наказу Фонду державного майна України про затвердження Переліку.

   2. Ціль державного регулювання

   Метою регулювання є:

   забезпечення виконання вимог прийнятого Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки».

   3. Визначення та оцінювання усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу

   Доцільно розглянути два способи досягнення встановленої мети:

   збереження існуючого стану, що не дозволить досягнути цілей державного регулювання, визначених у пункті 2 Аналізу, стосовно забезпечення виконання вимог прийнятого Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки».  Чинний Перелік вимагає подання інформації за  формою, що втратила чинність;

   прийняття наказу Фонду державного майна України про внесення змін, дозволить досягнути поставлених цілей, забезпечити дотримання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки» та уникнути можливих непорозумінь.

   4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідні заходи

   Прийняття регуляторного акта дозволить забезпечити дотримання вимог чинного законодавства та визначити фінансово-майновий стан підприємств, що підлягають приватизації, з метою визначення способу їх продажу на підставі аналізу попиту потенційних покупців

   5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

   Оцінка впливу зовнішніх факторів

   Додаткові зміни до Переліку можуть вноситись у разі змін у чинному законодавстві

   Оцінка можливості впровадження та виконання вимог акта

   Прийняття регуляторного акта забезпечить визначення фінансово-майнового стану підприємств, що підлягають приватизації, з метою визначення способу їх продажу на підставі аналізу попиту потенційних покупців.

   6. Очікувані результати прийняття акта

   Прийняття регуляторного акта забезпечить виконання вимог пунктів 8 та 11 Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки, затвердженої Законом України "Про Державну програму приватизації" від 13 січня 2012 року N 4335-VI, з метою врахування особливостей фінансово-майнового стану та конкурентоспроможності підприємств, що підлягають приватизації.

   7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта (у разі обмеження цього строку)

   Строк дії акта необмежений.

   8. Показники результативності акта

   Середній рівень поінформованості з основних положень акта здійснюється шляхом його розміщення на сайті Фонду в мережі Інтернет з метою оприлюднення та отримання зауважень і пропозицій.

   Розподіл вигод і витрат для суб’єктів регуляторного акта у зв’язку із його прийняттям наведено у таблиці.

Суб’єкти

Вигоди

Витрати

Держава

Приведення нормативно-правового акта у відповідність до вимог Законів України «Про Державну програму приватизації» та «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012-2014 роки»

Не потребує

Суб’єкти господарювання

Аналіз попиту потенційних покупців

 

Не потребує

Громадяни

   9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

   Базове відстеження результативності акта до дня набрання чинності регуляторним актом здійснюється шляхом аналізу отриманих зауважень та пропозицій.

 

Начальник Управління з питань оціночної діяльності                                                   М. Горяйнов