2021-05-25 ОГХК вводить комплаєнс-контроль для всіх клієнтів
Акціонерне товариство «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» кардинально переглянуло політику співробітництва з контрагентами.
З 1 травня 2021 року всі нові контракти з покупцями продукції підприємства укладаються після проходження клієнтського комплаєнс-контролю та на умовах 100% передоплати.
Процедура комплаєнс-контролю передбачає комплекс заходів з метою захисту інтересів ОГХК, уникнення можливих репутаційних ризиків та підтримки задовільного фінансового стану компанії напередодні приватизації.
Під час процедури комплаєнсу спеціалісти служби безпеки та юридичного департаменту всебічно вивчають потенційного партнера, проводять перевірку research 360, запрошують інформацію у банків та рекомендації його попередніх партнерів.
Перша частина комплаєнс-аналітики включає перевірку фінансових показників потенційного партнера: обороту, уставного капіталу, розміру оборотного капіталу. Друга частина перевірки полягає у вивченні інформації в засобах масової інформації - Negative News Report.
«Ми прийшли до визначного етапу підготовки до приватизації. Майже рік ми напрацьовували базу, аби повністю змінити підхід до роботи з клієнтами без негативного впливу на фінансові показники ОГХК. Від репутації наших клієнтів напряму залежить імідж ОГХК на світовому ринку. Процедура комплаєнс-перевірки допоможе тримати на контролі інформаційне поле та йти на випередження у питанні ризиків.
Це наша принципова позиція. Нова політика продажів значно підвищує можливості нашої компанії. А крім всього, нам більше не зможуть закинути причетність до санкційних операцій чи будь-яких схем», - відзначив т.в.о. голови правління АТ «ОГХК» Сомов Артур.
Сомов також додав, що всі контракти, підписані наприкінці 2020 року, закінчуються відповідно до попередніх умов роботи. Кількість таких контрактів станом на сьогодні не більше 3-5% від загальної кількості. При продовженні угод нинішні клієнти також підлягатимуть комплаєнс-перевірці.