A A A K K K

Пояснювальна записка до проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до Положення про порядок погодження планів санації та мирових угод»

від 21 березня 2012 р.

                 ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до Положення про порядок погодження  планів санації та мирових угод» 

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття нормативно-правового акту.

Проект наказу Фонду державного майна України «Про внесення змін до Положення про порядок погодження  планів санації та мирових угод» розроблено у зв’язку з необхідністю приведення у відповідність до Закону України «Про Фонд державного майна України» наказу Фонду державного майна України від 06.06.2007 № 895, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 19.07.2007 за   № 836/14103, та Положення про порядок погодження планів санації та мирових угод», затвердженого цим наказом.

2. Цілі та завдання прийняття нормативно-правового акту.

Метою прийняття даного проекту є приведення наказу Фонду державного майна України від 06.06.2007 № 895, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 19.07.2007 за  № 836/14103, та Положення про порядок погодження планів санації та мирових угод, затвердженого цим наказом, у відповідність до законодавства України.

3. Загальна характеристика і основні положення проекту нормативно-правового акту.

Проектом наказу пропонується привести повноваження Фонду в частині погодження планів санації, мирових угод та переліків ліквідаційних мас у відповідність із законодавством України.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання.

У даній сфері правовідносини регулюються такими нормативно-правовими актами:

Цивільний кодекс України;

Господарський кодекс України;

Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»;

Закон України «Про Фонд державного майна України»;

Закон України "Про приватизацію державного майна";

Закон України «Про управління об’єктами державної власності»;

Закон України «Про особливості управління об’єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі».

5. Фінансово-економічне обґрунтування.

Реалізація нормативно-правового акту не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

6. Позиція заінтересованих органів

Нормативно-правовий акт не потребує погодження заінтересованих органів.         

7. Запобігання корупції

Нормативно-правовий акт не має правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень та не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.       

8. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття нормативно-правового акту.

Прийняття проекту наказу дозволить привести нормативно-правовий акт у відповідність із законодавством України.

 

 Голова Фонду                                                            О. Рябченко