Об‘єднана гірничо-хімічна компанія провела ребрендинг
АТ «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» провела ребрендинг: компанія змінила фірмовий стиль та айдентику бренду, запустила новий сайт і офіційні сторінки у соцмережах.
Докорінна зміна підходу до внутрішніх і зовнішніх комунікацій є плановим кроком у межах програми модернізації ОГХК на передприватизаційному етапі.
«Ребрендинг ОГХК – це не просто зміна логотипу. Підприємство змінюється, впроваджуються сучасні високоефективні бізнес-підходи. Новий стиль є підтвердженням цих змін, нового бачення розвитку компанії», – прокоментував ребрендинг Пітер Девіс, т.в.о голови правління АТ «ОГХК».
Відтепер всі новини про роботу ОГХК, фінансова звітність підприємства та інша необхідна інформація доступні на єдиному офіційному сайті www.umcc-titanium.com
Створення нового трастового майданчика стало необхідною мірою через використання старого сайту у особистих цілях екскерівництва компанії: старий вебресурс використовується для поширення фейкової інформації про державне підприємство задля дестабілізації внутрішньої атмосфери в ОГХК та псування іміджу напередодні приватизації.
Оновлення фірмового стилю ОГХК є важливим кроком у програмі підготовки компанії до роботи зі стратегічним інвестором. Нагадаємо, що згідно із новою програмою співробітництва України з МВФ Фонд держмайна має оголосити аукціон з приватизації АТ «ОГХК» до кінця 2020 року.