Фонд держмайна видав перші електронні сертифікати суб’єктам оціночної діяльності
Фонд державного майна України запровадив процедуру видачі електронних сертифікатів суб’єктам оціночної діяльності в умовах воєнного стану. Перші 26 суб’єктів господарювання вже отримали дозвільні документи в електронному вигляді і тепер мають законне право на здійснення оціночної діяльності.
Для реалізації цього процесу Фонд розробив реєстр видачі сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, а також процедуру візування та реєстрації документів при оформленні.
За словами в.о. Голови Фонду держмайна Ольги Батової, електронний сертифікат має ту ж юридичну силу, що й паперовий документ, але процедура видачі стала значно зручнішою.
«Цифровізація послуг, в тому числі у видачі дозвільних документів, це можливість для людей працювати сьогодні, в реаліях війни. Перші 26 суб’єктів оціночної діяльності вже отримали електронні сертифікати з терміном дії 3 роки, на черзі сотні нових. Тепер це налагоджений процес, який працюватиме і після перемоги», - заявила в.о. Голови Фонду держмайна Ольга Батова.
За її словами, сертифікат в електронному вигляді, з електронним підписом Голови Фонду, направляється суб’єкту господарювання на вказану ним електронну адресу. Документ містить в собі оригінальний файл, а також файл з накладеним електронним цифровим підписом особи.
Електронний підпис на сертифікаті можна перевірити за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.