A A A K K K

Аналіз регуляторного впливу проекту спільного чотирьохстороннього   наказу  «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу ФДМУ, Міністерства економіки України, Мінфiну України та Мінюсту України від 21 лютого 1996 року № 199/18/34/4/5»

від 21 листопада 2012 р.

Аналіз регуляторного впливу
проекту спільного наказу Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року  № 199/18/34/4/5»


1. Опис проблем, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Наказом Фонду державного майна України,  Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року № 199/18/34/4/5, який був зареєстрований   в   Міністерстві   юстиції    України   28   лютого  1996 року  за № 100/1125 було  затверджено Типовий договір доручення на здійснення уповноваженою особою функцій з управління акціями, паями, частками господарських товариств, які перебувають у загальнодержавній власності. Вищезазначений наказ було затверджено на виконання пункту 2  постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1995 року № 1056 «Про затвердження Порядку управління акціями, паями, частками господарських товариств, які перебувають у загальнодержавній власності», яка втратила чинність.

На сьогодні є чинною постанова Кабінету Міністрів України від 15 травня 2000 № 791 «Про управління корпоративними правами держави». Згідно з пунктом 21 Порядку проведення  конкурсу  з визнання уповноваженої особи на виконання функцій з управління державними корпоративними правами, затвердженого вищезазначеною постановою Кабінету Міністрів України, передбачено затвердити Типовий договір доручення на здійснення уповноваженою особою функцій управління державними корпоративними правами. Типовий договір доручення було затверджено наказом Фонду державного майна України від 7 серпня 2000 року № 1647 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 6 вересня 2000 року за № 579/4800.

2. Головні цілі прийняття акта

Метою прийняття даного проекту спільного наказу є приведення наказу Фонду державного майна України,  Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року № 199/18/34/4/5, який був зареєстрований   в   Міністерстві   юстиції    України   28   лютого  1996 року  за № 100/1125 у відповідність до чинного законодавства.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

Першою альтернативою може бути залишення без змін чинного нормативно-правового акта. У зв’язку з цим виникає дублювання існуючих нормативних актів, зокрема постанови Кабінету Міністрів України  від 15 травня 2000 року № 791, якою було встановлено нову процедуру залучення уповноваженої особи на виконання функцій з управління державними корпоративними правами, згідно якої наказом Фонду державного майна України від 07 серпня 2000 року № 1647 було затверджено Типовий договір доручення на здійснення уповноваженою особою функцій управління державними корпоративними правами.

Оптимальною є друга альтернатива – врегулювання порушених проблемних питань шляхом прийняття відповідного проекту спільного наказу.

4. Нормативно –законодавча база

У даній сфері правовідносини регулюються такими нормативно-правовими актами:

Ø Цивільний кодекс України;

Ø Господарський кодекс України;

Ø Закон України «Про акціонерні товариства»;

Ø Закон «Про управління об’єктами державної власності»;

Ø Постанова Кабінету Міністрів України від 15 травня 2000 № 791.

5. Опис механізмів та заходів для вирішення проблеми

Предметом регулювання проекту спільного наказу є процедура, яка забезпечує визнання нормативно-правового акта таким, що втратив чинність, та приведення у відповідність до діючого законодавства нормативних актів.

6. Обґрунтування можливостей досягнення поставлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Впровадження зазначеного спільного наказу дасть можливість усунути дублювання існуючих  нормативно-правових актів.

7. Очікувані результати прийняття акта

Об'єкт впливу

Вигоди

Витрати

Держава

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

Витрати державного та місцевого бюджетів відсутні

Суб'єкти господарювання

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у суб'єктів господарювання відсутні

Громадяни

Приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства.

Витрати, пов'язані із запровадженням наказу, у громадян відсутні

 

Негативні результати прийняття регуляторного акта відсутні.

8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Строк дії спільного наказу Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року  № 199/18/34/4/5» необмежений.

9. Показники результативності регуляторного акта

Прогнозні значення якісних та кількісних показників результативності регуляторного акта не розроблялись у зв’язку з тим, що він скасовує дію спільного наказу Фонду державного майна України,  Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року № 199/18/34/4/5.

 Спільний наказ Фонду державного майна України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Фонду державного майна України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року  № 199/18/34/4/5» не справлятиме негативного впливу на ринкове середовище, не порушуватиме законних прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави.

10. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта не буде здійснюватись базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» у зв’язку з тим, що він скасовує дію спільного наказу Фонду державного майна України,  Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України від  21 лютого 1996 року № 199/18/34/4/5

 

Голова Фонду                                                   О. Рябченко