Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації
від 23 листопада 2004 р.
Проект
Порядок
оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації
1. Загальні положення
1.1. Цей документ (далі - Порядок) визначає порядок, згідно з яким власник об'єкта приватизації, придбаного за договором купівлі-продажу, та/або підприємство, майно або акції якого є об'єктом купівлі-продажу за зазначеним договором, а також інша фізична або юридична особа (далі - заявник) може оскаржити результати перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, здійсненої державним органом приватизації (далі - орган приватизації), відображені у акті перевірки у разі незгоди з ними.
Порядок визначає процедуру:
- подання заяви про оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації (далі - заява);
- розгляду заяви в органі приватизації;
- прийняття рішення органом приватизації щодо питання, порушеного у заяві, та інформування заявника про прийняте рішення;
- подальших дій заявника у разі незгоди з рішенням, прийнятим органом приватизації.
1.3. Предметом оскарження згідно з цим Порядком можуть бути як зміст окремих розділів, так і загальні висновки, викладені у акті перевірки.
1.4. Заява не приймається органом приватизації до розгляду, якщо акт, складений за результатами перевірки, підписано всіма сторонами, передбаченими його формою, затвердженою відповідним чином, без зауважень з їх боку.
Якщо заявником є юридична особа, повноважний представник якої брав участь у перевірці, або фізична особа, що брала участь у перевірці, які не входять до числа сторін, підписи яких передбачені формою акта перевірки, і акт перевірки завізовано з боку цієї особи без зауважень, заява з її боку до розгляду не приймається.
2. Порядок подання заяви
2.1. Заява повинна бути подана заявником (власником об'єкта купівлі-продажу, або заявником з боку підприємства, майно або акції якого є об'єктом купівлі-продажу за договором, стан виконання умов якого перевірявся) до органу приватизації, що здійснив перевірку, не пізніше 10 днів від дати отримання ним акта перевірки, оформленого належним чином.
Заяви з боку інших юридичних або фізичних осіб приймаються у строк, що не перевищує 30 днів після закінчення перевірки.
2.2. Заява повинна бути викладена в письмовій формі та надіслана до органу приватизації поштою або через уповноваженого представника.
У заяві має бути зазначено:
- найменування юридичної особи - заявника (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - заявника), або підприємства та адреса, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь);
- дата акта перевірки, що оскаржується, та ким він складений з боку органу приватизації;
- суть порушеного питання, обрунтування незгоди з висновками, викладеними у акті перевірки;
- перелік документів, доказів і розрахунків, які заявник вважає за доцільне додати до заяви.
2.4. Якщо заява подається уповноваженим представником, до неї додається довіреність, оформлена згідно з вимогами законодавства.
2.5. Заява, оформлена без дотримання вищенаведених вимог, повертається заявникові листом органу приватизації з відповідними роз'ясненнями у 15-денний строк від дати її надходження до органу приватизації. Лист органу приватизації направляється з повідомленням про його вручення за адресою, зазначеною у заяві. Заявник має право на повторне подання до органу приватизації доопрацьованих документів. Строк, протягом якого заявник має право доопрацювати документи і повторно подати їх до органу приватизації, визначається у листі органу приватизації в залежності від кожного конкретного випадку, але не менше 10 днів від дати отримання листа органу приватизації адресатом. Якщо цей строк листом органу приватизації не визначено, він становить 15 днів від дати отримання листа органу приватизації адресатом.
2.6. Повторний розгляд заяви органом приватизації здійснюється згідно з цим Порядком.
2.7. Якщо заявник з поважних причин пропустив строк оскарження акта перевірки, строк подання заяви може бути продовжено органом приватизації.
3. Розгляд заяви в органі приватизації
3.1. Попередній розгляд заяви здійснюється відповідними підрозділами органу приватизації у 15-денний строк від дати отримання органом приватизації належним чиним оформлених документів. Відповідальним підрозділом є підрозділ, до функцій якого належить контроль за виконанням умов договорів. У разі досягнення взаємоприйнятного для органу приватизації та заявника рішення заявнику направляється лист органу приватизації з повідомленням про вручення його за адресою, зазначеною у заяві. Заявник повинен у триденний строк від дати отримання листа органу приватизації направити органу приватизації своє повідомлення про згоду чи незгоду з прийнятим рішенням. У разі ненадання заявником повідомлення у визначений строк це вважається його згодою з рішенням.
3.2. У разі недосягнення взаємоприйнятного рішення під час попереднього розгляду заяви її подальший розгляд здійснюється комісією органу приватизації з розгляду заяв про оскарження результатів перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (далі - комісія).
3.3. Склад комісії:
- голова комісії - керівник органу приватизації або його заступник, що відповідає за роботу по контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу;
- члени комісії: керівники структурних підрозділів органу приватизації, до функціональних обов'язків яких належить:
- контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу;
- здійснення продажу об'єктів приватизації;
- юридичне забезпечення діяльності органу приватизації;
- секретар комісії - фахівець підрозділу органу приватизації, до функціональних обов'язків якого належить контроль за виконанням умов договорів.
3.4. Пропозицію про винесення питання на розгляд комісії готує підрозділ, до функцій якого належить контроль за виконанням умов договорів.
Пропозиція, із викладеними проблемами, готується у вигляді службової записки на ім'я голови комісії. До службової записки додається: заява, проект рішення комісії, акт перевірки з додатками до нього, які стосуються оскаржуваних висновків. У разі необхідності до складу документів, які подаються на розгляд комісії, можуть входити й інші: пояснення особи, яка здійснила перевірку, проект наказу органу приватизації та інше.
3.5. Розгляд заяви здійснюється комісією протягом 10 робочих днів від дня отримання головою комісії пропозиції про винесення питання на розгляд комісії.
У разі необхідності розгляд комісією заяви може здійснюватися за участю заявника (уповноваженої особи заявника) та особи, яка здійснила перевірку.
3.6. За результатами розгляду комісія може прийняти одне з таких рішень:
- скасувати в певній частині висновки, викладені в акті, та призначити проведення додаткової (повторної) перевірки і особу, яка буде здійснювати перевірку;
- скасувати в певній частині висновки, викладені в акті, без призначення додаткової (повторної) перевірки;
- скасувати акт повністю, призначити проведення додаткової (повторної) перевірки і особу, яка буде здійснювати перевірку;
- залишити акт перевірки без змін;
- інше рішення.
3.8. Про прийняте рішення заявник повідомляється протягом 5-ти робочих днів з моменту його прийняття листом органу приватизації з повідомленням про вручення за адресою, зазначеною у заяві. Датою вручення рішення (відповіді) заявнику вважається дата, зазначена працівником поштового зв'язку на повідомленні про вручення поштового відправлення.
У разі повернення поштового відправленння органу приватизації у зв'язку з відсутністю заявника за вказаною ним адресою поштове відправлення вважається врученим.
3.9. У разі незгоди заявника з рішенням комісії заявник має право оскаржити його у судовому порядку згідно з законодавством.
Директор Департаменту реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу | Ю. Нікітін |